onsdag 25 mars 2009

så har dagen snart gått

nix pix fick det ej idag. men fyller ju om någon vecka så får väl vänta tills dess... =)

hittat en ny favorit idag - kaviar knäcke, eller smörgår går också bra för den delen. himla gott!
så just nu äter jag givetvis kaviar macka med en god kopp te till. har varit så ruggit idag så behöver lite varmt och gott.

har bracis varit på skolan och spelat in en reklamsnutt till karlskrona. som tur väl är det bara röst och ej bild. det hade inte varit den snyggaste bilden på mig i träningsbyxor och underställströja.. tur att de bara frågade "min röst". hade ej orkat sminka mig för detta.

nu får jag börja söka på nätet igen. måste har mer statistik till skolarbetet.. .men snart är det färdig pluggat på kvällarna hoppas jag. för snart är det LIA!! kul kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar