söndag 29 mars 2009

ut och bränna supa och slåss, välj det som passa dig.

oj oj vad lördagen gick snabbt!
kom inte på förrän nu varför lördagen känndes som en ledig dag - har inte gjort någon research om skolarbete =) har skickat några mail men mer än det är det ej... för nu är jag på LIA, så skönt.
det var ingen som sa att "Marley och jag" skulle vara en sorglig film... sån ska stå tycker jag. så som vanligt gick jag ut från bion med igen svullna röda grisögon. men hade j sminkat mig med mascara, annars hade det varit igensvullna röda grisögon med en masssa runnen mascara... så såg bättre ut än vad jag gjort annars =) det gäller att man väljer att se livet från den ljusan. det var en bra film - men en perfect bakfylle film!
men full/bakfull har jag inte varit sen jag började skolan, alltså i augusti. det är nästan att jag skäms att jag är ute så sällan, men jag har aldrig tid och pengar samtidigt. pengar har jag i och för sig alltid ( trots att jag är student)men det kanske är för att jag inte lägger pengarna på utgång och allt vad det innebär. dessutom jobbade jag alla helger utom tre från skolstart till jul... jag har tillräckligt med andra saker att lägga pengar på som ej är beräknat att man ska ha när man är student...
gårdagens projekt vara att putsa fönster, så det kan jag bocka av nu. plus att jag oljade in möblerna... det var bonus när jag ändå var igång. dagens projekt ät att bränna som jag ska ut och göra nu. så vi får nytt och fint hö efter sommaren! i år fick vi ej så mycket hö så har fått köpa en hel del... men nu ska vi ut och bränna. har kokt te och knäckebröd med guacamole och pannbiff. få se hur det smaka!
hoppas alla hade en härlig lördag som passade just dem!

...bättre dåligt minne än dåliga minnen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar