lördag 14 mars 2009

så hur kommer det sig...

insåg när jag skulle gå in på min gamla blogg tt det va aldeles förlänge sen jag krev så den var borta... så kan det gå!det där med datorer och mig går inte så bra ihop - jag passar mycket bättre i joggingbyxor! inte för att jag joggar längre (trost att jag tror att en dag snart kommer jag att börja igen - vilket jag å andra sidn vet inte kommer inträffa...) ack ack verkligheten är lite jobbg ibland.det är faktiskt därför jag tänkte att jag skulle förja skriva.jag är en av dem som tror att man sapar sig sin egna värld och du väljer vad du vill se och uppleva. låter kanske lite märkligt men tror verkligen att det är så.vissa säger att det är min vanliga otur - jag tror ej på detta. för det är faktiskt inte så att en och samma person råkar ut för tråkigheter, jävulskap eller otur hela tiden. detär bara hur du väljer att se det! ingen kan ta ansvar för hur andra uppfattar saker och ting, det är endast jag själv som väljer det jag vill ia åt mig!!kan vara nyttigt att komma ihåg ibland. 'det var en person som sa det till mig när jag sa att jag alltid hade sån tur och träffade så trevliga människor och hade fantastiska grannar. jag hade aldrig tänkt på att det var mitt bemötande och mitt val att uppfatta sanningen. - det låt rätt självklart när man tänker så. men det gör man sällan om sig själv, åtminstone inte jag. men tror faktiskt att det är så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar