onsdag 18 mars 2009

så har det hänt

fantastisk dag idag också - är så nöjd med livet =)
och så har något extra kul hänt i miffots närhet! jag var nämligen ute och red med pojkvännen... japp tror det eller ej! gick riktigt bra till hästen började galoppera iväg - men kung som han är styrde han upp situationen otroligt bra, fortfarande sittandes i sadeln! men gode gud vad jag skrattade när jag insåg att han skulle sitta kvar... hi hi hi
sminkade upp mig när jag kom hem för kvällens fest - kul!
kommer hem och så var det dax för dagens andra senaste nytt. men om jag skulle lämna beror det inte på de senaste 27 ringda samtalen eller att han ringer om ja precis allt - utan för att höger stortå är större än den andre. tänkte kanske skulle hjälpa eller vad vet jag!

1 kommentar:

  1. ups!!! Jag tror att vänster är större he he he,,, Bra skrivet... Hoppas att det går upp ett liljeholmens. Osanningar kommer man ju som sagt inte långt på..

    Kram

    SvaraRadera