måndag 22 mars 2010

helgen som gått...

har verkligen haft en super helg. som som alla andra helger när det är så så går det alldeles för fort.
lördag hade vi en mysig morgon och tog en långpromenad och tittade på alla de olika fåglarna längs kajen. skön runda till dragsö och tillbaka. solen sken.
ola åket och lämnade william till hans mamma.
ola åket till rosenholmsarena för att träna och jag åkte till stallet. saara frågade om inte vi ville äta lunch där så ett samtal och ett JAA från ola så var det bokat. alltid trevligt! hon är min alldeles egna lilla kärring =) En skön ridtur på en busig häst som försökte få av mig... takterna sitter i kände jag för vilka konster han kan, men jag satt kvar - mina takter satt också i som tur väl var!!
men oj vilken träningsvärk jag har idag - 2 dagar efter.... pinsamt, men så har jag inte ridit sen snön kom heller!

söndag.
tur till kalmar för att hämta systersonen för han vill med till "småland" på IKEA.
mor och far sa att de skulle dit i lördags och vips hade jag och ola en lista på vad vi behövde köpa =)
Hittade inte tyg, krukor och korgar med det andra fanns. Köpte nytt till williams lekrum, bra förvaringar kan man aldrig få för mycket av!
ficka hos syster, tittade på kort från skidresan (de var ju också med) och sen bjöds det på kycklingsallad till kvällsmat. efter ett tag bar det iväg hem till kallekrona igen.

Trött i ögonen och tung i huvudet idag... satt nämligen uppe för länge igår - men ville ju montera klart och sätt in i williams rum. tycker faktiskt att det blir bra =) lätt för honom att komma åt sina favoriter bland alla saker. och lätt att lägga tillbaka antingen för honom eller oss!

nu lite jobb innan mötet.

tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar