måndag 22 mars 2010

känslor!

Han får mig var, han får mig att visa känslor öppet han får mig att prata om honom, han får mig att skaka! IDIOT!! JA detta är då ingen kärleksförklaring. Jag blev så arg att jag kokade, blev vansinnig offentligt och sa vad jag råkat ut för eller hur jag reagerat på det som sagts och skakade. 25 minuter tog det att lägga sig... Vilken idiot... Vet inte om han har problem med mig, om det är kulturella problem att han inte lyssnar på en kvinnas röst eller om han helt enkelt är fullständigt trög i huvudet!! Idiot! och lön får han också och inte presterar han något!! han kan aldrig svara på vad han gjort.
Det värsta med allt var när vi skulle diskutera hur vi såg på situationen var att jag fick göra det på engelska och arg var jag! svårt att uttrycka sig riktigt då! och så avbröt han mig hela tiden...

(FIKA)

nu har lugnet dock lagt sig och jag har samma glada lugna känsla som jag brukar ha.

dags att fortsätta jobba!

nog för nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar