tisdag 30 mars 2010

påsk buffé + 3 årings syn...

nu är det snart lunch och då ska jag smaka årets första påskbuffé! Jag och min a pojkar ( Vincent får räknas in där också)ska äta ihop. skönt att komma bort från jobbet på lunchen faktiskt. annars tar jag hellre 30 min lunch och går tidigare. skönt när man kan välja lite själv hur man lägger upp dagen =)
har gjort massor idag men inget som syns! jobbigt! Jag vill alltid att det ska synas när man jobbat. men inte alltid så lätt när man sitter i telefon och försöker få tag på rätt personer. Skickat ut påminnelse mail till företag om BTH Games, vill få reda på nu vilka som sponsrar eller ej. vissa kan jag ej dock höra av mig till förrän nästa vecka...

hoppas att det kan bli en liten ridtur i kväll! ola sa att de ville med och det är ju klart att de får!

måste bara berätta. Igår förrgår när vi körde på E 22 i rondellen förbi leos (min häst) så säger william.
- åka in dit?
- nej inte nu.
- sen?
- Ja, när vi är lediga.
- JAG ÄR LEDIG!!
- ja, men jag måste också vara ledig!

visst är han för söt! och så rätt han har. han är ju ledig! vid såna tillfällen vill man bara äta upp honom =)

och sen var den lille skiten så duktig på treårs kontrollen!! fick fler tatueringar, klistermärken och en "hemlis" som ssk sa.

tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar