måndag 15 mars 2010

jobb, fotoalbum och 67,9 kg = glad jag!

har lagt in en massa söta och trevliga kort på fb!
tänkte lägga in några här också men kom inte dit...
lite gott och blandat som, fågelmatning, när tisma kör william i skrinda (premiär tur), kisarna, en hel del från stallen på min prins och när william rider, korvätning efter ridtur i solen med sällskap hos saara och lite annat! ta er gärna en titt!

har även beställt foton för år 2009.
Så snart ska 500 kort sättas in i album. ska bli så kul!
mycket som har hänt på kort tag. skidresa, semester på öland, kosta, island, skidresan från i år får komma på år 2010 givetvis och lika så resan till kreta!
Men bäst av allt gillar jag vardagsbilderna, från oss, vi och vårt! kul att ha sånt med.

nu åter till jobb.
tjingeling

Ps. idag stod vågen på 67,9. nära 68 men dock 67!!! kampen mot kilorna är igång fortfarande... går sakta och trögt...
(vägde mig till och med efter besök på damrummet för tänkte att det kanske skulle skilja lite, men ack - 67,9 då också... då vet jag att det inte är effektivt =)

2 kommentarer:

  1. Grattis!! Ett steg i rätt riktning!! Kämpa på!! (även om du är fin som du är ;) )

    //Zandra

    SvaraRadera
  2. Tack!
    japp jag kämpar...
    så kul att komma i sina gamla kjolar!

    lite till och sen är det påsk och jag fyller år så då hoppas jag vara nästan vid 65. men nu går det trögt här de sista kilorna.

    skam den som ger sig.

    hoppas allt är väl med dig vännen!!

    SvaraRadera