torsdag 2 april 2009

den perfekta starten

igår var det som sagt den första april. blev ej lurad men mycket gick på tok... 
åkte med tom dataväska till jobbet, glömde plånboken på jobbet när jag åkte hem (plånboken var ej ens min, men den låg säkert på jobbet...)missade att ta med mig mobilen när jag skulle ut och rida - har haft mobilen med mig i 12 år när jag ridit ( är bra om det händer något!) men inte igår! sen var det ytterligare lite till... men men. 

Dagen idag har börjat fantastiskt! Låg lite för länge i sängen, men det blev en härlig runda i solskenet runt stummis! kallt men skönt =)

jobbet flyter och hittat en ny kul blogg! ingen aning om vem hon är med verkar veta hur det är att vara mamma och fullt upp... ta gärna en titt!
http://ninninusens.blogg.se

nu fortsätter jobbet!! kul kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar