fredag 17 april 2009

grillning?

kanske blir det lite grillat i helgen! marre undrade om jag/vi inte vill följa med till saltö och grilla nu på lördag vid 4-tiden. ska se hur planerna är "där hemma" innan jag svarar jag. ska nog träffa anna då men de var också välkomna. marre ock jag har varit vänner sen 2-års åldern. ett och annat glapp har det väl varit men vänner har vi alltid varit. 
nu längtar jag till dess att jag slutar och få gå ut i solen, åka till stallet, rida, hämta hö, få hästen skodd och middag hos saara innan det blir hemdax igen. 
kanske kanske det blir en långpromenad ihop ikväll! får se. annars finns det alltid en morgondag - Anna då får du traska igen - men du behöver ej hålla i hunden när jag springer =) jag släpper jag släpper jag släpper , jag menar allvar!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar