tisdag 21 april 2009

sur - underbart!

snart är det dax att åka till karlshamn på föreläsning =)
kom precis hem från stallet - en härlig, men kall, runda i skogen! och tisma bara älskar att springa med.
hade en sån otäck dröm i natt. var så arg på ola när jag vaknade. tittade på honom och vände mig om för jag blev så sur... sur för något jag visste var en dröm... hi hi... men tyckte att han behöver inte alltid vara så dumsnäll!! japp så var det. och sur var jag.. han bara skrattade när jag berättade med tyckte det var bra att jag blev sur... och skrattade - skrattade! aaaa... 
nu väntar en härlig dag framför mig och oss alla!!
ha det gott=)

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha stackars lilla Ola som blev utskälld. De hade inget med halv två i natt att göra va ...hi hi hi

    SvaraRadera
  2. inget med halv två eller att "numrera" att göra =)
    och utskälld blev han ej, det var nog mest min känsla av obehag som gjorde mig sur...
    hi hi hi inget med halv två.. =)

    SvaraRadera