onsdag 29 april 2009

onsdag

mötet gick bra och hade jag bestämt hade vi prutat lite och sen tagit det på en gång! han var duktig han. bra säljare. 

har laddat över mina kort från datorn nu... kul att titta på allt från fin fina till mindre bra med dock känslomässiga. är dålig på att radera i efterhand... vill ha alla kort även om jag vet att jag ej kommer att titta på dem för de är inga bra bilder. 

hade ej fixat lunch idag och ville ej betala 80 kr!! så det blev två koppar varm chocklad och två vatten. inte för att detta är bättre för kroppen - men klar bättre för min nuvarande ekonomi! hi hi

jag och ola ska gå lite på stan sen för att kika på presenter. 
både viggo och mille ska ju ha kalas =) 
viggo vill ha något med bokstäver och 
mille sa att han ville ha en bekväm stol hi hi (men mille får nog något annat)

nu är klockan snart halv tre och jag längtar ut i solen!

ha en härlig dag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar