torsdag 16 april 2009

så härlig dag

skönt skönt i solen!
tog två kärleksmums till prebreakfast innan jag åt frukost hos mamma. hon hade lovat mig att hjälpa mig lite med LKUn. med annan syn på det jag redan hade kommit på - vi kompletterade varandra utmärkt, många bra ideer. återstår och se om det kommer någon briljant senare =)
åkte till stallet och gick med hunden efter "vi" (läs saara) bränt ris. jag plockade nässlor till kvällsmaten! rätt gott med nässelsoppa faktiskt. kanske inget man längtar efter men förmodligen det mest c-vitaminrika man kan äta... olas föräldrar var här också. det är ju ej så ofta det bjuds på nässelsoppa så då får man passa på att bjuda till de som älskar det =) sen blev det givetvis efterrätt - kladdkaka m grädde och irene hade givetvis med sig snacks. så till spelet var det jordnötter, djungelvrål och riensing. ingen disk blev det heller - irene var ju här!
kall runda runt stummis och nu väntar tandborstning och säng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar