onsdag 22 april 2009

"salt" i öronen

har legat i tanken en stund och floatat. en helt annan upplevelse mot förra gången... men så skönt ändå att bara få vara =) fast har lite "salt" i öronen...
haft möte och fått lite mer att göra . kul kul =)
så nu ska jag ringa och dona, skriva ner lite som förslag innan min dag på praktiken börjar närma sig sitt slut. 
sen ska jag hämta ola och hund för att åka ut till stallet! där möter vi upp en kollega och dotter till henne - de ska prova att rida!! hon har ej ridit på 30 år, men jag sa att det var som att cykla -det sitter i. hi hi. eller inte. tror vi tar med cyklarna och tar en runda samtidigt, skönt att röra på sig i lagom takt... 
det där med att röra på mig är något jag nästan skäms över annars =( från att cykla 3-4 mil om dagen, spring, powerwalka, jympa till - nja inget efter några år. andra rör på sig mer när de skaffar hund men jag förföll =( så kan det vara. 
men är lycklig så klarar mig ändå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar