söndag 5 april 2009

överraskning

igår fyllde jag år... en dag äldre men ett helt år äldre i antal. men hittills är jag mycket nöjd och ångrar inget... inte vad jag kommer på nu - men om jag funderar minns jag med all säkerhet nåt som kunde vara ogjort... men ej nu. 

igår kom mina föräldrar och hämtade mig och körde till Huskvarna! min lillkusin fyllde 8 år dagen innan så vi firade ihop =) hade ingen aning om att de skulle göra så här, men trevligt var det! härligt att ha lite go släkt nån gång ibland - tyvärr blir det ej av så ofta! men när vi träffas är det alltid mysigt =)

fick tio låååånga röda rosor och en helkroppsmassage!  men nu för en stund sedan fick jag något mycket bättre... har verkligen tur att jag träffat någon som honom =) 

ser fram emot morgondagens jobb! ska på lunchmöte ( brukar alltid vara gott - åtminstone gratis ) hoppas på att få ut mycket av det!

såg att det var en tävling nu om  floating på http://ninninusens.blogg.se, men det är bara för alla föräldrar.... men för er som är det - gå in och tävla. om ni ej vinner kan man alltid önska sig det i morsdag!!

nu är det dax att krypa ner i sängen och få sig lite skönhetssömn! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar