onsdag 8 april 2009

money money money men en middag minus

så var det med min långledighet... nu ska jag in och jobba, men det blir kul =) var i och för sig bjuden på middag på fredag - men sa fråm början att jag kommer bara om jag inte får jobb. men ska på middag på lördag också, så det får räcka! sen ska jag själv ha middag på måndag - så middag blir det ändå =)
har fått något maffigt pass 7-21:15, men då är jag i och för sig ledig i två timmar mitt på dagen... men många timmar många pengar =) så det där med fyra dagar ledigt är åter igen ett minne blott... 
men tänkte ta ut lite semester till sommaren och kanske en USA resa - vem vet!

3 kommentarer:

  1. Nä så synd att du inte kommer på fredag...men jag förstår om du måste jobba. Ja ja. Trevligt med USA de tycker jag verkligen ni skall satsa på ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!!
    Hur är det? Läser att du har fullt upp? :)
    Hoppas allt går bra på LIAn!!
    Kramar Zandra

    SvaraRadera
  3. japp det går bar på lian, lite lite att göra. men ändå har jag egentligen fullt upp. men jag är beroende av de andra på ett obekvämt sätt... Hur går det på din lia??
    Hoppas det känns ok idag! ring om du behöver!

    SvaraRadera