onsdag 8 april 2009

nu har denna dagen också gott...

och så var denna dagen också snart slut.. 
snart kanske jag verkligen kan börja skriva vad som händer om dagarna. ska bli skönt! men väntar ett tag till. lika bra det. 
japp, ska bli skönt med usa om det nu blir av, var många år  jag var där... men denna gång blir det texas och något annat... var ju i LA och san diego förra gången - men tyckte ej att jag hörde hemma i beverly hills. så denna gång blir det blir det ranchen! 
ska till tandläkaren i morgon - ska bli skönt! jag älskar att gå till tandläkaren, men är lite nervös att jag ej ska ha skött mina tänder lika bra som jag brukar. har aldrig haft hål och vill ju ej få mitt första hål i min ålder...
nu har nog teet svalnat så jag kan dricka det - gott
lämnat in bilen - skiten är sönder igen =( men går den ej att laga får jag väl ha olas "på foder"
ha det gottit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar