måndag 3 augusti 2009

en sån där bra dag bara

hade hoppats på sol så här i dag... men det var varmt i vilket fall!

leo var så pigg och rolig att rida =) sen var det en lite flick och pojk som stannade mig när jag red och frågade om inte de fick prova. det kan jag ju ej säga nej till. (mamman och mormorn var där så gjorde inget utan tillstånd...) de blev så glada - alla 4 =)

åt goda nypotatis med smör... hade i och för sig korvgryta till det men man behöver egentligen ingenting till nypotatis - smör - salt! SÅ gott!!

ola hämtade william och sen gick vi en mysig runda, och sen en snabbis förbi lekparken. 

nu sitter vi i soffan och tar en kopp te/kaffe. aldrig fel med en varm och go avslutning på dagen. 

snart väntar sista rundan med hunden och en uppvärmd säng...

tjingeling

3 kommentarer:

  1. Hej Karolina!
    Har fått grejerna nu av Annika, verkligen jättenöjd! :)
    Missa inte att kolla in min lilla tävling:
    http://relove.jetshop.se/tavling-vinn-valfritt-plagg-fran-relove-n-5.aspx

    Ha det fint!
    Cissi

    SvaraRadera
  2. nu?????
    men bra att du fått dem, hoppas allt är till belåtenhet - annars ring!

    njut av sommaren!

    k

    SvaraRadera
  3. haha, ja men det var inte på nått sätt Annikas fel. Vi har bara varit lite sega. Och sen är det ju mer i vinter jag behöver dem :)

    Ha det så härligt själv!

    SvaraRadera