lördag 15 augusti 2009

inte alltid som man tänkt

hade planerat att ge ola en födelsedagspresent/upplevelse, vet att det är lite tidigt men ändå.
har funderat ett tag på vad han skulle gilla och jag vill ge... 

kom fram till att 45 knots båten är perfekt "del present"! 

men så regnar det. så talade om för ola vad jag tänkt - han har varit mäkta nyfiken i en veckas tid - men han vill åka ändå och tyckte det var en skitbra present!! kul! 

synd att vädret inte blev vad jag tänkt men vädret är en av de få saker vi inte kan styra över =( och förmodligen är det bra att vi dödliga ej har den förmågan!

gick dock på sailet en runda innan regnet anföll från alla vinklar och köpte min kräftsjärtsrulle, det enda måstet =) gottigt! sen tog saara och jag en te hemma hos mig, det är ju dock bara ett stenkast från sailet. 

nu kommer mannen snart hem, så ska börja förbereda lite smått...

tjingeling

ps. kom på hur beijer stavas tror jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar