onsdag 19 augusti 2009

kul kul

efter skolan samlade jag in lite pengar hos grannarna, för vi ska ha lite fest! planka från jämjöhallen är beställd.

därefter tog jag vägarna "förbi" jämjö. kvällsmat väntade innan jag skulle rida. tittade sjjäjlvklar på olas nya leksak - 4hjulingen!

när jag skulle åka ville william åka med mig i min bil till hästarna och inte med ola. hi hi hi! ola hade nämligen sagt tt de skulle till hästarna och säga hej. och detta satt han i bilen och sa hela vägen till stallet. hej hächtana! hächtana HEJ! william böjde även pappas bilen, kanske inte skulle böjas där men himla roligt nu när han verkligen börja prata!! william var som i sagorna värld när han kom med skeden och skulle äta saaras nykokta äpplemos =) stolt som en tupp kom han springande!

nu åter dax för lite skolarbete...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar