tisdag 25 augusti 2009

livet bara flyter

har hela kalendern fullbokad med roliga saker. känns bara så bra allting för tillfället!

lunch på thai är inbokad på schemat idag - hoppas det är ledigt när vi kommer bara =)

i kväll ska vi, vi är vi i hot och våld, till tesse i skärvaby. ska bli kul, var ett tag sedan vi var där nu. hon har så fint! vi ska även fira Evy hon fyller, nej det har jag glömt - tror det är 60, har i vilket fall köpt ett floating kort och ska köpa en liten blomma och hänga på också.

har verkligen fått så fint hemma nu. bara en sak till som ska bli nytt - gardiner. jag har ju tyg men sätter mig inte ner och syr.... i och för sig har jag ingen symaskin, men jag kan ju alltid låna mammas =) det kommer när det kommer...

det flöt till och med igår när jag red - han gick som en dröm! men han är ju min lilla prins!

nu åter till jobb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar