onsdag 26 augusti 2009

vilken bra dag igår!

i och för sig är väl alla dagar bra, det beror ju bara på vad man gör med dem.

bra dag i skolan osv.

sen var vi hos therese på kvällen. sås fint hon har och oj vad trevligt! Vilken got mat - tyvärr hade jag ätit på thai innan så fick bara ner en portion och det kämpade jag med... men efter en stund kom ananaspajen - favorit i repris =) så det gick också ner.
oj vad jag INTE längtar tillbaka till äldreomsorgen. förstår inte hur anhöriga kan få styra så vi inte kan göra det som är absolut bäst för vårdtagarna. bara litet inlägg. vi som träffades igår jobbar alla inom äldreomsorgen... eller har gjort...
pratade och pratade och pratade = sammanfattningen på vår kväll. vi hinner aldrig något annat än att prata! har försökt med spel men vi pratar alltid fram tills dess att det är dax att gå hem. vi är ett rätt "coolt gäng" egentligen.

sen kom jag hem till min sovande prins. men vaknade. vi har det så bra ihop. känns som om det alltid varit vi. fast det är jag väl medveten om att vi inte har varit... låt och pratade om dittan och dattan och "senaste nytt".... men det var ej så farligt.

nu är det dax för skola igen.

kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar