lördag 22 augusti 2009

JIPPI

åtminstone om man har lek, gått med hundarna, gungat, cyklat, ridit, willys, bajsat!,lunchat,fikat hos mor och far, bajsat igen!! och ätit kvällsmat, tittat på film med vänner (godis och te) och nu satt mig och snyg åt några bitar till när de gått =)

hela dagen har verkligen varit full av ingenting.

fick beröm igen för min hund!!! av en kvinna som själv hade uppfödning!! stolta jag =) det måste vara något speciellt med min lilla snuppa i och med att hon (jag) får beröm flera gånger i veckan... vet att jag är fjantig men då måste jag lyckat j-ligt bra med henne - och att hon är vacker fick hono liksom på köpet!! men det är klart att hon måste vara om peter stormare stannade mig för att klappa henne och kajs-lisa köpte valp efter henne! =)

vad skulle ni gjort om ni vann på triss?
skrapet!
resa upp till stockholm för två. lyxhotell. limosin till tv4 huset. minst 50.000 max 5.000.000? vad skulle ni gjort?
ibland drömmer man om det och ibland blir det verklighet!! =)
för oss blir det en resa oavsett
-ibland har man tur och det speglar tillbaka på dem som håller en kär!

just det ja... igår var vi på grillning och sen gående teater i skrävle/sälleryd! tyckte det var för bra för att inte nämnas... rekomenderas till nästa år om det blir något då.

nu väntar jag på att min karl ska komma hem med tisma, sen blir det sängen!

pensionersliv nästa


tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar