måndag 17 augusti 2009

med lite blandade känslor...

första skoldagen idag... gick in med detta med lite blandade känslor. visst är det kul i skolan och älskar att lära mig nytt. 

men har varit så skönt att vara LEDIG. men man tjänar inga pengar på att vara ledig!

dagen gick oerhört snabbt, först hund, skola och sen mary kay tills 21:30. ska nog snart ut med hunden. nu är det nog snart dax att gå sista kissen med hunden. 

..........
..........
.........
distraherad av livet är en schlager och rys på ryggen!
det finns nog inte många som har det bättre än mig! nu åkte bhn... höll jag på att skriva... nej men så kan man ju inte skriva eller jo det har jag ju redan gjort så det gick ju faktiskt... men det kommer inte att komma några fler detaljer... men ni som känner mig vet vad jag har i huvudet...

lite news:
igår målade vi williams rum och satte upp tyg på väggen vid leksakerna. det blir så fiiint! idag kom tavlor, den nya hyllan och lampa upp!

nu måste jag avsluta detta och ... mmm... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar