måndag 10 augusti 2009

lugn dag...

sov rätt länge idag, i vilket fall till 8:10, länge för att sova med ola och william... =) gick en skön promenad runt långö och stan. så härligt väder!! (nu ser det nästan ut som om det ska bli regn...) tur jag gick i morse. 

får se om jag ska till stallet i em. men nu ska jag ner och tvätta, känns ibland som om man inte gör annat än tvätt... men det är skönt när det är klart. 

kan inte säga att jag får saker gjorda nu när jag har semester. kulle gjort en massa saker... men får inte riktigt tummen ur... har varit ledig hela dagen och vad har jag gjort... gått en promenad och pulat lite här hemma. 

ola ska väl komma hit efter jobbet så får vi se om han kan "hjälpa" mig få ur tummen! jag som i vanliga fall har alldeles för mycket saker att hitta på... hm hm

nu skriker tvätten att den vill bli ren!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar