måndag 31 augusti 2009

snart bär det av på galej

ska snart i väg och mumsa i mig alla de sorters kakor - kan jag tänka mig! och lite planka som ola fixat... bara gottis.

det blev ju aldrig att vi åkte 45 knops båten - de hade ställt in turerna pga regnet. f-n sa jag. nej jag sa det inte för jag brukar sällan säga sådana ord men jag tänkte. jag har många elaka tankar... speciellt ibland.. om jag bara fick... - men så är det något som säger att så gör man inte eller beter man sig inte. och då kommer snälla karolina tillbaka nickar och går. för det finns faktiskt saker man inte säger eller gör men alla har inte samma spärr när det gäller vad som är ok och inte. tänk vad skönt om alla hade haft vett i huvudet och det fans någon form av förstånd där. men å andra sidan vad skulle alla vi andra skratta åt då. för visst är det roligt att skratta åt andras misslyckanden och olyckor... vet att man inte får men men. hur många av er kan hålla er om ni ser någon gå rakt in i en lyckstolpe?? hi hi hi eller om en klack fastnar när NÅGON ANNAN - MYCKET VIKTIGT går över kullerstenarna!! inte lika kul när det gäller en själv dock, men nu för tiden går jag mest i praktiska men ack så tråkiga joggingskor! men så skönt och bekvämt. =)

nu kom jag inte ens ihåg vad det var jag skulle skriva... hmmm är bara så bra att bara blarra.
så nu går jag...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar