söndag 9 augusti 2009

klart sommarens härligaste dagar!

helt klart sommarens bästa dagar!

magen är fortfarande svullen efter öland och familjen walters generösa utbud... och det blev inte bättre efter grillat hos saara nu ikväll. kväll och kväll, men kvällsmat i vilket fall. 

börjar från slutet. 

saara kalas gott med riktigt grillat kött, blåbärspaj och kaka till kaffet.  william sprang som en kalv på grönbetet.

köpte en krokodil till viggo i present. men som han sa: - jag fyller inga år jag är redan tre år! krokodilen gjorde succé! både viggo och william sprang och busade och hoppade som tosingar. krokodilen sprutade nämligen vatten, 4 varianter beroende på hur man ställde in den! så kul! rolig krokodil eller COOL som viggo sa. men sa sa i och för sig att lilla syster ebba är SNYGG (hon är 8 månader... men kan hålla med om att hon är fantastiskt söt)

har haft en superskön helg på klinta!
vilket väder + att vi vann ni sequens ola och jag! har badat och busat hela tiden, men denna gång låg jag i solstolen också ska erkännas! skönt irene och jag somnade en stund... 
william är superduktig med kisseriet! säger till var gång. men kommer förmodligen att bli någon olycka, men han är ju bara 2,5 år =) duktig skit!

har fått en del riktigt bra bilder - vatten sol och ola i badet (fällde honom första gången hi hi men sen badade han också!)

ingen te ikväll... sängen står på kö.

tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar