fredag 7 augusti 2009

njut!

för det gör jag. jag njuter av livet ( speciellt nu när jag har semester - är lite mer tid till allt då)

 i går var bara en sån där fantastisk dag som sitter kvar lite längre på minnet än andra dagar. allt det där vanliga jag tycker om och sen grillad kyckling hos mamma och pappa, vilket bara blev pappa för mamma var iväg och spelade golf hala dagen. ola och jag tänkte att vi bara skulle komma ut... men pappa blev nöjd! 

sen hände det... 
vi....
....
ÅKTE INLINES!! 

så fantastiskt roligt =) trode att det skulle vara svårare än vad det var. har inga problem att åka och ta fart - men det där att stanna får jag öva mer på... det är ju faktiskt viktigare än att åka, men så otroligt mycket tråkigare att öva på. kvällen blev en succé! tisma tyckte också det var roligt, men hon får inte springa fullt ut ännu sen hon sträckte sig... men snart.

kan hjärtligt rekommendera att prova! kul kul kul!

nu ska jag lägga mig i badet, jag vet att jag borde legat i solen en stund, men vill ta bort min beklädnader jag har på benen. för om någon timme bär det av till öland. härligt härligt! garanterat grillat ikväll, kroppkakor i morgon, förmodligen lite mer grillat sen, och mat fika, godis i överflöd... jäkligt onödigt för en som mig - men så otroligt gott!

kram och på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar