torsdag 8 april 2010

back agin

har hänt så mycket över påsken att jag inte varit inne... hade dessutom datorn på jobbet för att inte förstöra helgen med en dator i knät.
men nu är jag back agin. för nu.

har blivit ett helt år äldre än när jag var innen och skrev sist. eller bara slagit över från 28 till 29. men man brukar väl säga ett år äldre. några dagar äldre tycker jag låter trevligare! men men. nu är jag 29 i vilket fall som. kan liksom inte stoppa eller hindra det. kanske ska skaffa faikleg?? då kan jag vara 22 år! men blir inte fräsh och fick med yppiga bröst, med lyft rumpa och platt mage med hjälp av en felaktig legitimation... så jag är då 29 år. ola är ju 27 än så länge... farmor tyckte jag gjorde helt rätt att skaffa en karl som var yngre än mig, men det är ju bara ett år egentligen. framors sambo är ju 9 år yngre - lagom tycker hon. hon är ju 94 till hösten men känner sig inte så gammal. men nu tycker jag att en 20 åring hade varit för ung. kanske tar det när jag är 88 år som farmor var när hon träffade Jan-Erik!! Love at first site! coolt!
Fick i vilket fall en häfig sak nu när jag fyllde år. Ola och jag ska åka till malmö, åka segway och bo på hotell! ska bli så kul. då kanske jag kan vara stand in i solsidan och köra lite grymma svängar =)

om du hör rykten om växande mage kan de vara sanna. eller kan de vara falska... men rykten kommer alltid någonstans ifrån...

ryket att ola och jag ska bygga hus i hässlegården, en bit utanför Karlskrona är det sistnämnda i vilket fall. inte sant. Jag är likskom student, ett tag till, och har inte råd i nulägt att bygga hus...

oavsett vad som sägs är jag väldigt lycklig!!

Oj oj vad vi alla mår bra nu när våren är på väg - men bäst av allt mår nog min lilla älskling när hon får ut och springa brevid hästen igen! William föredrag också hästen än så länge, men ola tar fyrhjulingen. Så om ni ser familjen tykon i skogarna kan det vara vi =)

nu åter till jobb och verklighet!
tjillevippen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar