söndag 11 april 2010

HOTEL HILTON

Så nu var hotel bokat.
deb 24 april åker vi till Malmö för att ha en riktgit mysig helg. blir stan, segway och kanske bio på kvällen! övernattning på hotel hilton. de vann övernattningen tackvare deras frukost. vilken serveras mellan 7-11. man kunde få fattigariddare, pannkakor, bacon m.m. och jag som är sugen på precis allt nu =) får plats med en massa i magen! det gäller att ha elastiska byxor när man är på buffé! like like like it!
Ola satte upp en "ny" hylla, från olas farmor.... så ny är den inte. Sitter i köket med fullt av kokböcker.
William har fått en ny rittavla i sitt rum och två små gröna hyllor från ikea har han också fått upp.
Har satt in foton i album. Nu är det nästan bara jul+islandkorten kvar för 2009 som ska in.
Ola har oljat in det nya baljkongolvet.
Samt att vi fått utemöbler till balkongen av mamma och pappa. Inga nya men oj vad bra att kunna sitta ute och äta när man blir många =)

Var även ute en sväng i stallet. hade tänkt att jag skulle fixa hagen men tog en tur barbacka på min lille prins istället! Hade sällskap av Kim och min lilla Izabelle som jag fick en present av idag. lite av hennes godis - vilken liten sötnos!

nu ska hunden snart få sin kvällskiss och sen lite te i soffan blir det nog också!

tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Herregud! Har du blogg, kvinna?! Spännande, måste läsa!

    Ska prova fisksoppa någon dag. Har ju halva frysen full av fisk som vi aldrig vet vad vi ska göra med... Pappa drar upp fiskarna och vi... fryser in dem.

    SvaraRadera
  2. Om din pappa inte vet vad han ska göra med alla fiskarna så bor ju vi rätt nära dina föräldrar =) Vår frys är inte full av fisk! men då måste jag lära mig ränsa...
    fisksoppan är mycket god! Vi kan ha lite receptbyten ibland =)
    kram på dig kvinna!

    SvaraRadera