torsdag 22 april 2010

känner det på mig!

Idag blir en ny fantastisk dag.
Vaknade av mig själv innan klockan! - bara det är ju en fantastisk början!!
Hade sällskap med sambon runt halva stan och fortsatte sen själv efter ha pussat honom god kväll, god natt och god morgon för morgondagen. Gäller att ligga steget före även här!
Fortsatte och det blev 9 km. provade till och med på att ta några löparsteg.
väl hemma.
provade väga mig (hade ju med flit inte druckit eller ätit innan rundan, samt gått på toa... ) vet att det nästan har blivit lite av en fix ide det där med vågen - men det är så otroligt roligt när det fortsätter att vandra nedåt - trots att jag inte tagit shke på kanske tre veckor... =) så mycket riktigt ställde jag mig på vågen. 65,7 kg. VA??? 65,7 kg. HMMM kan inte stämma så ställde mig tredje och sista gången - JO 65,7 kg! helt amasing! wow och yhea! cool. men sen åt och drack jag som man bör men jag fick ändå se det! tre gånger dessutom, samt att jag då tilläggas ska stod på olika ställen på vågen för att vara säker!
Har kollat lite jobbmail och ska nu iväg till Ronnebybrunn, luch, middag och FRUKOSTBUFFE väntar!! i love!

snipp snapp slut.
men ni förstår att det kommer att bli en BRA dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar