onsdag 14 april 2010

tiggerirunda

i dag har jag gjort min premiärtur på stan som tiggare. en annorlunda men helt ok känsla. fick ihop lite saker. men det som slog mig mest är att de minsta affärerna är de som jag mest?? hur kommer det sig. Lilla klippstudion var riktigt generösa med produkter medans den största frissan i stan inte kunde skänka något. alla kan ju skänka nåt!! om det inte är kjedjor för då har de restriktioner uppeifrån och det går ej, det vet jag.
gick i vilket fall hem med fulla korgar efter några timmar! och några skulle ja återkomma till!
Men har halva stan kvar att fråga känns det som. kanske tar det nästa vecka!

Tog en härlig tur på min vita riddare.

Var hos saara i kväll och hon lärde mig sticka rät och avve. Håller på att sticka ett par små babysockar!! kan se de små söta fötterna i ljusblåsockor =)men mycket knep och knåo innan dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar