tisdag 27 april 2010

tillskott i familjen eitrem/walter

så som vi väntat.
Men har helt klart William väntat på "tillökning i familjen" .
två veckor är en lång tid för en liten kille på 3 år att vänta på FISKAR!
HAn hade tydligen pratat om fiskar på dagis innan farfar hade hämtat honom. Igår kom william hem igen så nu är det som det ska hemma. och det första han började prata om var FISKAR!! och visst, idag ska vi köpa dem. Äntligen blir det lite rörelse i 300 liters akvariet som står i vardagsrummet! får väl sätta en pall bredvid så william och katten kan sitta där och titta =)

ola och william kom förbi en runda till stallet i går em för william ville så gärna rida på min häst. jag tyckte han kunde tagit någon av de mindre men NEJ. men han tyckte dock att till nästa gång ska han ha en annan sadel som han inte får ont i rumpan av. (leos westensadel är lite hårdare än de andra...)

ola och william åkte hem för det var snart läggdags, men han lg och sov vid 19:30 så det var helt ok. han är så liten och behöver verkligen sova. och i morse sa han till ola att pappa jag är trött... så ikväll blir det nog läggning vid innan så han somnar till 19.

Jag stannade hos saara och stickade efter jag ridit en härlig runda. gjorde hälen (som jag väntat på att göra) så nu blir den nog klar idag!

LÄNGTAR SÅ TILL JAG OCH OLA SKA TILL KRETA NU I MAJ!!! HÄRLIGT HÄRLIGT!!
NÅGRA VEKOR KVAR!
LEVER SOM EN LYXHUSTRU NÄSTAN! LITE KAROLINA MONTESAMI
(eller vad hon heter i hollywoodfruarna!?)

tjillevippen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar