onsdag 28 april 2010

JAG Jag JAG Jag JAG

Hur kommer det sig att vissa personer alltid sätter sig själva i första rum?? Hur vore det om man inte såg JAG JAG JAG OCH MITT först hela tiden?? Har sååå svårt att förstå detta.
JAG VILL
JAG SKA
MIN
MITT
JAG JAG JAG JAG....
vet inte hur tankebanan går eller om tankebanan är på ett enkelsidigt spår som går runt runt , ungefär såna banaor som tre och fyra åringar bygger i lego. Men antar att man har stannat i detta stadium om tankarna går runt på detta vis. JAG JAG JAG!!

Jag har sagt att alla behöver vi en spyhink, men idag tror jag inte att jag behöver detta, jag spyr lite här i stället.

Vill avsluta med med Mitt, Vi, Du, Jag, Ditt, Vårt Men inte DITT DITT DITT OCH ÅTER DITT utan med små "bokstäver" fungerar det bra!

med ett piggt och nu glatt sinne avslutar jag med
TJINGELING

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar